02.04.2018 | Trsat, Hartera, kanjon Rječine, Veli vrh, Katarina

Auto ostavljamo na Terminali pa preko place i kazališta Ivan Zajc idemo preko Delte do Trsatskih stuba.
penjemo se sa stubama na Trsatpa uz crkvu Majke božje nastavljamo do Trsatske gradine. Od gradine se spuštamo nizbrdo preko Bošketa i Harterskih stuba do Ružićeve ulice. Nakon spusta nastavljamo kroz Harteru pa dalje šetnicom do mlinova na Riječini. Obilazimo mlin Žakalj pa kod Matešićevog mlina skrećemo lijevo na markiranu stazu. Nastavljamo dalje do mosta u Pašcu, prelazimo most i skrećemo lijevo gdje se sa makadamom spuštamo do desne obale Rječine. Rječinu prelazimo na lijevu stranu preko pješačkog mosta u Grohovu. Penjemo se na glavnu cestu koja vodi prema Drenovi i u Grohovu skrećemo lijevo na markiranhu stazu prema Velom vrhu. Nako Velog vrha nastavljamo dalje markiranom stazom uz mnogobrojne bunkere prema Katarini. Od Katarine nastavljamo dalje do bunkera iznad mlina Žakalj. Nakon obilaska bunkera spuštamo se prema Kozali a zatim preko Kalvarije i Klanca dolazimo na ulaz u Vodovodnu ulicu. Dalje idemo uz Guvernerovu palačupa ispod FINE ulazimo u tunel. Prolazimo tunel iz kojega izlazimo kraj crkve Svetog Vida, prolazimo ispod Gradske ure i preko Korza vraćamo se natrag prema terminalu i autu.